...، و پارادوکس!

ما انسان را پارادوکس اول می نامیم!

...، و پارادوکس!

ما انسان را پارادوکس اول می نامیم!

تو کجایی

دنبالش می گشتم.نمیدونم الان کجاست.خیلی وقت دنبالشم.بعضی وقتا حس میکنم پیشمه و بعضی وقت فکر میکنم اونی که پیشمه اون نیست.تو یه سردرگمی عجیب از خودم می پرسم تو کجایی؟؟؟

توکجایی؟

چند روزی...نه

چند ماهی...نه

چند سالی...باز هم نه

من از اول به دنبال توام

توکجایی؟

با کسی...نه

با توشه ای...نه

با راهنمایی...باز هم نه

من تنها به دنبال توام

توکجایی؟

در خیالی...نه

درزمانی...نه

در مکانی...باز هم نه

من همه جا به دنبال توام

توکجایی؟

از هوا...نه

از ذهن...نه

از دل...باز هم نه

من با تمام وجود به دنبال توام

توکجایی؟

دردی...نه

رنجی...نه

بلایی...باز هم نه

من با همه سختی ها به دنبال توام

توکجایی؟

نظرات 1 + ارسال نظر
باران یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 22:41 http://the-rain.blogsky.com

واقعاً خوب بود...ساده و بی نظیر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد