...، و پارادوکس!

ما انسان را پارادوکس اول می نامیم!

...، و پارادوکس!

ما انسان را پارادوکس اول می نامیم!

جنگ بزرگ تمام

سبک نقاشیِ "جنگ بزرگ" نوعی سوررئالیسم است...

اغلب کارهای رنه مگریت، نماینده ی این سبک به شمار می روند. مسئله ی مشترکی که در بیشتر کارهای وی دیده می شود، جایگزینی المان دیگری به جای صورت می باشد.





نظرات 3 + ارسال نظر
محمد نادر جمعه 24 دی 1389 ساعت 13:15 http://www.soillover.blogsky.com

سلام عزیز
تیتر وبلاگت مرا کشاند اینجا
من هیچوقت نفهمیدم پارادکس و یا همون متناقض نما به مفهوم اصلی کلمه یعنی چه؟
و دوس دارم فلسفه ی این جمله : ما انسان را بزرگترین پارادوکس دنیا می دانیم.

را بدونم
اگه تو وبلاگت در یه پست اونو توضیح دادی ادرسشو بدی میخونیم.
ویا یه جوری بتوضیح دیگه
البته اگه ممکنه
قربانت

سلام
ایشالا بعد امتحانای ترم یه پست راجع به پارادکس میذاریم.
ممنون که به پارادوکس سر زدی!

باران جمعه 24 دی 1389 ساعت 13:24 http://the-rain.blogsky.com

چقد جالب... :)
شرمندمون کردی paul عزیز!
موفق یاشی!

merci!

آرنا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 01:23

سلام به همه ی دوستان خوبم
پوریام
گفتم حداقل یک جا از اسمه خودم استفاده کنم
وبلاگ خوبیه.تبریک میگم
مگریت یه لحنی تو کاراش داره که کادر توصیف محدود و متحرکترین عننصر قهرمان و راوی ذهنشه.برای همین جذابیته خاصی نداره ولی مفهوم نمادیش زیباست.یعنی لازم نیست مدتی به تصویر نگاه کنی فقط یک نگاه اجمالی تمامه اتمسفر و مفهوم رو میرسونه
اگه کارایه سورآل با درون مایه سیاه گیر اوردی حتما بذار ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد