...، و پارادوکس!

ما انسان را پارادوکس اول می نامیم!

...، و پارادوکس!

ما انسان را پارادوکس اول می نامیم!

خیابان ها هم...

خیابان ها هم دیگر

                 نشان از تو

                             نمی دهند.

بر من ِ مرده

          که نشانی زندگی

                       از تو می جویم.


ببار بر من

                و

                     عطرآگینم کن.

وین خاکستر مرگ

            پاک کن از شعرهایم.


بگذار ردّ ِ پاهایت را دنبال کنم،

به خیابان ها قدم بگذار!

نظرات 2 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 20:07 http://the-rain.blogsky.com

ببار بر من ...
حقیقتش می فهمم...گاهی همه ی رنج تو بودن ولی نبودنشه!
اینکه رد پاش باشه ولی...
عالی هستیا...مث همیشه :)

... ولی ترا من چشم در راهم!

sasan جمعه 24 دی 1389 ساعت 13:01 http://gravity.blogsky.com/

سلام.خیلی قشنگ بود.
در ضمن تم وبلاگتون هم قشنگه.
من چون از بعضی از نوشته هاتون ( نه همشون!) خوشم آمد یکیشو با اجازه شما ( همون بی اجازه منظورمه ) به اسم خودتون تو وبلاگم میذارم.اگر راضی به این کار نیستید بگید برمیدارم.
پاینده باشید
ساسان

سلام،
نه، مشکلی نیست. ممنون که اجازه گرفتید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد